Top 3 -tulokset kevään 2020 asiakaskyselystämme

Helmi-maaliskuussa teettämämme asiakaskyselyn tulokset ovat nyt selvillä. Saimme vastauksia huikeat 632 kpl, ja avoimiin kysymyksiin jaksoitte kirjoittaa kommentteja yhteensä peräti 27 sivun verran – valtaisa kiitos jokaiselle vastanneelle! Saimme palautetta laajalla skaalalla, ja yleiskuva oli todella positiivinen. Emme kuitenkaan jää lepäämään laakereillamme, vaan parannettavaakin aina on ja kehitystyö jatkuu!

 

Niputimme kyselyvastauksista esiin kolme asiakokonaisuutta. Tässä siis kyselyvastausten Top 3:

 

1. Palvelu

Saimme erinomaiset arvosanat asiakaspalvelun ystävällisyydestä ja ammattitaidosta sekä pesujen sujuvuudesta, mutta hienosäädöllekin jäi tilaa. Pesulinjalle toivottiin tarkempaa ajon ohjausta sekä lisää peilejä – tässä oli tosin jonkin verran toimipisteiden välisiä eroja. Kesäaikaan auton sisätilojen puhdistamisen mahdollistava Fixipisteemme sai ilahduttavan paljon kiitosta ja sitä toivottiin kaikille toimipisteille.

 

2. Laatu

Pesulaadusta saimme pääsääntöisesti hyvää palautetta, mutta kuivaustehoa toivottiin lisää. Valtaosa kyselyyn vastanneista toivoi, että henkilökunta levittäisi esipesuaineet joka kerralla. Moni vastaaja myös toivoi, että meiltä saisi kuivausliinoja käsin tehtävään kuivauksen loppuviimeistelyyn.

 

3. Viestintä ja muutoksista tiedotus

Kyselyn vastaajat olivat tiedotukseemme pääosin erittäin tyytyväisiä. Saimme teiltä kuitenkin myös hyviä uusia ideoita ja kehitysehdotuksia. Viestintämme onkin jo ottanut uuden askeleen tänä keväänä Uutta kiiltoa Boss Glossin viestintään, ja kehitystyö jatkuu edelleen.

 

 

Kyselystä saamamme palautteen perusteella olemme päättäneet yhtenäistää pesuloidemme toimintoja.

Kuivausliinoja on aina saanut meiltä pyydettäessä, ja joillain pesuloillamme liinat on jaettu automaattisesti. Jatkossa tarjoamme niitä asiakkaille kaikissa pesuloissamme.

Pesulaatua parantaaksemme panostamme tulevan kesän aikana Elovainion sekä Lokomonkulman pesuaineenlevityslaitteistoon. Näin pystymme jatkossa levittämään sesongin mukaan vaihtuvat pesuaineet kaikkiin autoihin palveluaikoja venyttämättä.

Fixipisteet on rakennettu kaikille pesuloillemme pysäköintitilojen sallimalla tavalla. Lokomonkulman ja Ideaparkin itsepalveluimurit ovat asiakkaidemme vapaassa käytössä veloituksetta pesun yhteydessä ympäri vuoden. Mikäli kokemukset itsepalveluimureista ovat positiiviset, tuomme palvelun jatkossa tarjolle kaikille toimipisteillemme.